Visualitzacions bloc:

dijous, 21 de maig del 2020

Rally fotogràfic a casa

Hola a tots i a totes! Com està anant aquesta setmana? 

Vaig a començar a penjar les fotos que ja m'heu enviat de l'activitat del Rally Fotogràfic. A mesura que vagi rebent, aniré afegint-les.

És una activitat que va proposar en César Bona. La finalitat d'aquest activitat és de fixar-nos en les petites coses, els petits detals... que potser no tenim en compte en el nostre dia a dia.
Els alumnes han de fer fotografies dins de casa a objectes o éssers, que mirats des d'un mode que normalment no mirem, es converteixen en art.

IZAN




OMAR



ÀNGEL C.





ESTEBAN




ÁNGEL R.


                               

JORDI




  AITOR



NURIA



AITANA





ERIKA












HÉCTOR


KILIAN




DIOGO


ANDRÉS



TONI



EVA



MARIA




ODETTE



VERA


IRENE




LEIRE


LUCAS


22 comentaris:

  1. Izan Alcoba de la Fuente25 de maig del 2020, a les 14:19

    La de l'Aitana de la flauta perquè pareix una torre de veritat, la del Kilian de spiderman perquè a quedat molt bé amb la perspectiva,la de Maria del cristal perquè ha tingut molta imaginacio amb la foto i m'agrada molt i la de l'Aitor perquè el disc està molt bonic amb el color de l'arcoiris.

    ResponElimina
  2. Izan Alcoba de la Fuente25 de maig del 2020, a les 16:24

    També m'agrada la foto de la persona de Omar perquè ha tingut molta imaginació i m'agrada molt

    ResponElimina
  3. Omar Alcoba de la Fuente25 de maig del 2020, a les 16:59

    A mi m´agrada la tercera de n´Izan perquè un cabell s´ha transformat en un caball, la primera de n´Àngel perquè parei qué està saltant de veritat,la primera de n´Ángel.R perquè pareix molt alt,la segona de Jordi perquè pareix una escalera,la segona n´Aitana perquè pareix que se està menjant una barra de xocolata,la primera den Kilian perquè pareix que la pared esta rompuda,la segona i tercera de n´Andrés perquè són molt imaginativas i la primera den Toni perquè la foto està molt ben feta.

    ResponElimina
  4. Totes les fotos em pareixen molt interessants...
    I algunes fins i tot artístiques.

    ResponElimina
  5. Les fotografíes que més m'han agradat han set les de Eva sense ningun favoritisme, perquè crec que estaven millor ejecutades en general i eren molt boniques, a més a més la persepectiva m'ha agradat. Encara que en Toni no ha guanyat per poc. Leire

    ResponElimina
  6. A mi m'agraden les dos primeres de Aitana, perquè tenen imaginació i un bon angle, la tercera de Toni, perquè està molt bé fet i la tercera de Eva, perquè l'aigua amb l'aigua de baix fica molt bé.

    ResponElimina
  7. M'agradat la décima de n'Angel.R perque la perspectiva estaba molt guapa. La primera de n'Aitana perque pareix la torre d'un Castell. L'ultima d'en Toni perque es con si la ficha d'avant aguantado la de d'arrera. I la primeradprimera n'Eva perque pareix que estás final d'una torre.

    ResponElimina
  8. Les fotografies que més m'han agradat són la de la làmpara de n'Esteban, perquè em pareix que ha agafat una cosa molt simple que té tothom aqmb una bona perspectiva. Em pareix com abstracte. Molt nítid. El blanc del sostre i la làmpara gris amb la seva forma.
    Una altra que m'ha agradat és la dels patins de na Vera. M'agrada molt el lloc urbà on s'ha fet la foto, i anyadint discretament els objectes focals que son patins dona el resultat d'una foto de revista.
    Per finalitzar, les fotos de n'Eva em pareixen les millors. Amb un punt de vista molt bó, pareixen les més professionals. Ella ha sabut jugar molt bé amb la perspectiva i els jocs visuals.

    ResponElimina
  9. M'ha agradat el de na Aitana el del vàter perquè es molt divertida la foto i es pareix molt a una persona.

    ResponElimina
  10. Hola, som n'Àngel Costa.
    Les que més m'han sorprés han set las de Izan i Omar, perque si ells son rubios, d'on han tret els cabells negres, a més es molt original l'idea

    ResponElimina
  11. En realitat man aguardar totes pero les que mes man agradat a set:la tercera de en Izan i en Omar perquè a set una foto imaginada que se les a ocurrit i está molt chula, també la tercera de na Erika perquè es una perspectiva molt chula,un altra a set la segona de en Toni perquè yo crec que es molt chula ya que es con si fosi de mes gran a mes petit, i per últim la tercera de en Diogo per que es caballs están molt chulos y la perspectiva de la foto está perfecta.
    Aitana.

    ResponElimina
  12. me han encantado la de Spiderman de Kilian porque me parece muy ariginal.
    La de Toni del cubo de rubick y su hermano que parece que esta montado e el.
    Todas las de Eva, porque como ha dicho Leire eran las que mejor ejecutadas estaban.Héctor
    Por ultimo la que mas me ha gustado a sido

    ResponElimina
  13. Per ultim la que mes m'ha agradat a set la dels cacs den Diogo.Héctor

    ResponElimina
  14. me ha encantado las fotografias aunque a mi me a costado encontrar cosas

    ResponElimina
  15. La que m'agardat a sigut la d'en Jordi perque a mi m'agrada el basquet.

    ResponElimina
  16. Hola bon dia sóc Odette y les fotos que mes m´han agradat an set de na Nuria,Aitana,Maria,Toni,Eva y n´Andres.Per que son molt creatives y molt pulides la que mes m´ha gustat a set el de na Maria el de les flors y el del paper alumini y l´ull creec que li a surtit molt be.

    ResponElimina
  17. Hola soc vera i la foto que més me a agradat a sigut lade EVA.

    ResponElimina
  18. Estan super bé totes pero la qu més m'agradat a sigut las de Eva.

    ResponElimina
  19. A mi me ha gustado la de Esteban, la cortina porque es muy original la perspectiva y el CD de Aitor porque quedan muy bonitos los colores desde esta perspectiva, pero en general todas están muy bien.

    Ángel Ramos

    ResponElimina
  20. Les fotografías que mes me años agradar son les de Marina en especial la del ull del su pare .
    Les de na Irene mes la de la escritura ,i pero último pero no menos importante les d'en Toni en especial la del caballo i el club.

    ResponElimina
  21. Es que mes m'han agradar son els d'en Tónica,Maria i Irene perqué em pareix que se uh han currat multisim.

    ResponElimina