Visualitzacions bloc:

diumenge, 2 de febrer del 2020

ARTÍCLE PERIODÍSTIC: TALLER DE NUTRICIÓ I RISOTERAPIA


  

JORNADA D’ APRENENTATGE AMB DIVERSIÓ



Fet per: Àngel Costa Sansano
Classe: 6éB
Can Misses Eivissa



El dia 11 de desembre va venir la tècnic superior en dietètica  i monitora del riure, Carmen Sansano Costa, a ensenyar-nos com podem tenir una alimentació més sana, ja que és un tema que estava dins del nostre projecte del cos humà. 
Ens ha explicat que hi ha que menjar de tot: fruita, verdura, peix, carn... i de quan en quan uns capritxos, com una xocolatina, un gelat, un suc...
A l’arribar a casa he parlat amb la meva família, en concret amb la meva mare de la xerrada i que m’ha agradat molt perquè és molt interessant, a partir d’ara la vull acompanyar a comprar, així puc aprendre més.


En aquesta jornada també hem tingut l’ oportunitat d' assistir al taller de riure, on he compartit amb els meus companys de classe els jocs de confiança i respecte, ha estat molt divertit!!

M'agradaria tenir mes tallers així perquè m’ho he passat molt bé i a més a més la monitora del riure té molt bon gust per  fer jocs i ens ho ha  explicat  de forma que nosaltres entenguem les instruccions.
Si voleu passar un bon rato no dubteu en cridar a Carmen Sansano!!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada