Visualitzacions bloc:

dissabte, 26 d’octubre del 2019

ARTICLE PERIODÍSTIC: SOM CHILL AND NICE


LA CLASSE DE SISÈ B ARA ÉS CHILL & NICE
Si vosté és una persona major i no sap emprar correctament el vocabulari modern, no es preocupi, perquè a continuació s’exposaran determinades paraules que s’aniran explicant conforme vagin sortint.
A la nostra classe, sisè B de l’escola Can Misses, hem arribat a la conclusió de que volem ser una classe chill & nice. Si encara s’està demanant què vol dir això, estigui atent perquè ho explicaré: per ser una classe chill & nice hem de...
-         Estar de chill.
-         Participar en les activitats i propostes.
-         Arriscar-nos!! (encara que mos equivoquem).
-         Respectar als companys, als mestres i a naltros  mateixos.
-         Somriure i treballar nice.
-         Gaudir del moment...
Per a naltros la paraula chill representa parlar amb un to de veu clar, calmat i adequat, estar assegut tranquil·lament a la teva cadira realitzant les teves tasques, tenir auto-control, ser responsable dels teus actes, ser sincer, ser silenciós en els moments de concentració i estudi i ajudar els companys i els mestres.
També hi ha una cosa per mesurar quan no estam de chill i qui no està de chill, que és com un semàfor. En aquest semàfor tenim tres zones: la zona verda, quan tot va bé, la zona taronja (allà ja tens que anar amb “cuidadito” amb el que fas) i la zona vermella (on només tens una oportunitat perquè no et posin una conseqüència) i quan et posen un avís més, Fina (la nostra mestra) es converteix en un ogre i et posa una conseqüència creepy.
Aquestes conseqüències creepy són, bàsicament, les conseqüències dolentes. Les que tenim i hem escollit naltros són:
-         Quedar-se sense pati.
-         El Karma (ja ho explicaré després).
-         Pèrdua d’activitat cool.
-         Anar a infantil.
-         Nota a l’agenda.
-         I si lo que hem fet es molt, molt “gord”, et pots quedar sense viatge d’estudis.
El karma es quan tu has fet alguna cosa dolenta i fas un acte de reparació per equilibrar el karma.
La conseqüència d’anar a infantil no és aplicable a l’Héctor perquè ell es quedaria tota l’escola, i amb molt de gust, a les classes d’infantil.
També tenim les conseqüències cheesy, que és equivalent a conseqüències bones, agradables... Aquestes conseqüències també les hem escollit naltros:
-         Jocs cooperatius, pati.
-         Seure lliure a plàstica.
-         Música a l’aula en activitats (després explico una mica).
-         Proposta de sortides.
-         Dibuix lliure/manualitat.
Els delegats de la classe estan fent una recollida de cançons, que desprès seran seleccionades per la mestra i reproduïdes quan facem activitats.
Ara ja m’acomiado, som en Toni Montero de 6èB i os desitjo un bon dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada